שקד: "ההסכם עם איראן הוא קטסטרופה קונבנציונאלית" • האזינו

דוד לזר No Comments on שקד: "ההסכם עם איראן הוא קטסטרופה קונבנציונאלית" • האזינו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דקות ספורות לפני ששרת המשפטים נכנסה הערב (שלישי) לישיבת הקבינט שכינס ראש הממשלה בנימין נתניהו – היא התראיינה ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' בהגשת אבי מימרן והתייחסה להסכם שנחתם היום בין המעצמות לאיראן.

שקד אמרה כי "ההסכם הוא קטסטרופה קונבנציונאלית לאחר 10 השנים הקרובות וזאת מכיוון שב-10 שנים הקרובות – איראן תקבל מאות מיליוני דולרים כתוצאה מהסרת הסנקציות וחלק מהכסף הזה ילך לחימוש של ארגוני הטרור באזור".

"בנוסף, המדינות המתונות כמו סעודיה ומצרים יחומשו על ידי האמריקאים כפיצוי. אחרי 10 שנים איראן תוכל להעשיר כמה צנטריפוגות שהיא רוצה – להעשיר אורניום זה יהיה רק ענין של החלטה, יגיע יום שהיא תגיד 'אוקי החלטתי' ויהיו לה כמה אורניום שהיא תרצה".

איך ישראל מתכננת להתמודד מול ההסכם שנחתם?, "אני לא מפרטת כרגע דרכים, ההסכם צריך קודם להיות מאושר, אבל כמובן ישראל תדע להגן את עצמה".

שר המשפטים שקד נשאלה האם ישראל פועלת למנוע את ההסכם על ידי פעילות דיפלומטית בעולם?, "ישראל מסבירה את המסר שלה בכל מקום, בכדי שהעולם יבין שההסכם הזה הוא רע לנו ורע לעולם".

"הסכם הוא רע לא רק ישראל חושבת ככה אלא הרבה מדינות שחלקם אומרות זאת בגלוי וחלקם אומרות זאת לא בגלוי. מדינת ישראל תעשה מה שהיא יכולה בכדי להסביר לזאת לעולם", אמרה שקד והתנצלה על הריאיון המקוצר, "אני חייבת להיכנס לישיבת הקבינט", אמרה שרת המשפטים.

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות